Friday 13 January 2012

[UPDATED] Ust Azhar Idrus vs Ulama Muda UMNO: Jawapan MAZA

..walaupun ada beberapa perkara saya sendiri kurang setuju dengan pandangan Ulama Muda UMNO, tetapi saya tahu dan yakin mereka tidak pernah dapat RM 15,000 seorang..saya yakin mereka tidak menjual agama..cuma ada tafsiran yang berbeza..juga menghukum secara putus sesuatu kumpulan tertentu masuk neraka adalah sesuatu yang amat berat di sisi..Allah mengetahui setiap kita..inilah jawapan saya kepada yang bertanya isu ini.. <---FB Dr MAZA.com
UPDATED:
..saya rasa Ustaz Azhar Idrus telah memberikan sumbangannya yang tersendiri..beliau turut berjasa membawa anak-anak muda kepada Islam..atau sekurang-kurangnya mula berminat dengan Islam..namun dalam masa yang sama pihak yg tidak bersalah juga perlu dipertahankan..Islam mengajar kita adil untuk semua.. <---FB Dr MAZA.com

No comments: