Monday 11 August 2008

My Friend-ster

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sebagai respon kepada komplen oleh rakan-rakan dan pelajar saya (berkenaan kesukaran berhubung dan melihat apa perkembangan, disebabkan saya sorang saje yang tiada friendster), maka minggu lepas saya telah mendaftar sebagai ahli dalam friendster.

Saya tak berapa gemar daftar di banyak-banyak tempat, sebab blog ni pun susah nak maintain posting. Selalu je malas nak update. Kalau banyak tempat, tak tahulah...hoho.

Selesai mendaftar dan mula nak kenal ngan friendster ini, saya akui yang formatnya tidak begitu 'kena' dengan stail saya (kerana saya lebih suka menulis panjang-panjang seperti dalam blog ini).

Namun ia nampak ada kelainan terutama memudahkan kita berhubung dengan rakan lama dan baru serta melihat foto-foto terbaru dan apa aktiviti mereka yang terkini (itupun kalau depa update!).



Apapun, jika ada kelapangan kelak saya akan masukkan foto-foto dan berita terkini ke dalam friendster untuk tatapan semua.

Sekian.

2 comments:

afidalina said...

orang sekarang dh ber-facebook la dr sepet..aisey ketinggalan lagik nampaknye! =P

Dr. Sepet said...

eleh, ape kelas facebook, face to face la baru canggih...

facebook tu ape ek?