Tuesday 15 February 2011

The World's Worst Place to Be Gay?

Pengacara rancangan ini, Scott Mills, yang juga seorang suka main bontot gay telah meliwat melawat Uganda, sebuah negara di Afrika yang bakal melaksanakan hukuman mati kepada orang yang suka main bontot gay. 

Sepanjang liwatan lawatannya, DJ ini cuba menyelami hati, perasaan dan bagaimana untuk seorang yang suka main bontot gay hidup di dalam masyarakat yang memandang jijik orang yang suka main bontot seperti beliau.

Klik SINI untuk menonton dokumentari ini menerusi BBC iPlayer. Saya tidak pasti sama ada anda boleh melayarinya dari Malaysia.

Sumber: pada gambar

nota:  

- akal manusia yang amat terbatas, cuba mempromosikan amalan main bontot gay sebagai hak asasi, tetapi pada masa yang sama bersungguh-sungguh menentang amalan poligami, yang juga menjadi hak asasi.

- akal manusia sepatutnya lebih cerdik dari beruk. Beruk jantan yang diketahui umum tidak berakal pun tidak tergamak untuk main bontot dengan beruk jantan yang lain.  

- sekarang, masyarakat barat sedang menulis sejarah kemusnahan bangsa mereka sendiri. Lebih teruk lagi, sebelum mereka hancur, cuba pula menarik orang lain untuk hancur bersama dengan mempromosi budaya dan cara hidup songsang sebegini ke dalam masyarakat.

- gay is not about love, it's about lust!

Selamat menonton!

No comments: