Friday 31 December 2010

2010 berlalu meninggalkanku

Ini merupakan posting yang ke-294 yang juga posting penutup jendela tahun 2010.

Harapan saya, di antara 293 posting tahun 2010 ini, dan di antara kalangan 721 posting terkumpul semenjak tahun 2008, para pembaca saya di luar sana telah beroleh serba-sedikit manfaat, ilmu, serta pendedahan yang berguna.

Saya bukanlah seorang penulis blog yang bercita-cita tinggi. Cukuplah sekadar dapat meneruskan minat saya menulis berkenaan pelbagai topik, yang menarik perhatian saya.

Maaf juga saya pinta kepada para sahabat yang minta buah pandangan mengenai sesuatu perkara, yang tidak dapat saya penuhi, disebabkan (alasan utamanya) sumber dan maklumat yang terhad sehingga menyukarkan menafsiran dibuat.

Saya juga mengharapkan agar keamanan negara dan kesejahteraan hidup rakyatnya terus dipelihara Allah SWT.

Moga rahmat dan kasih sayang Allah akan melindungi para pemimpin kita dan seterusnya membuka pintu-pintu hati mereka agar bekerja dengan lebih ikhlas, tidak rasis, beramanah dan berkebajikan.

Wassalam.

No comments: