Tuesday 10 May 2011

Cara berniaga burger yang sedap

Nota: Posting ini bukan bertujuan memberikan resepi / bahan-bahan untuk buat daging burger, tapi lebih kepada cara untuk berniaga, guna daging burger 'ready-made'.

Teringat saya akan kata-kata Lan "untuk hidup selesa sekarang, perlukan pendapatan kurang-kurang pun 10K sebulan". 

Realitinya nampak telah ke arah itu, sebab nak penuhkan 1 kart shopping di Tesco sekarang pun boleh makan sampai RM500. Duit juga mencair setiap hari di jalan raya (bayar tol dan minyak kereta).

Kepada yang nampak peluang bekerja sambilan, kenalah berani dan ambil peluang ni. Di sini ada dikongsikan resepi untuk buat burger yang sedap.

Manalah tau ada di antara kita yang berminat berniaga burger untuk menambah pendapatan.

1 comment:

724422 @ matyo said...

terima kasih kerana link posting saya. apa kata kalau kita wat link exchange, awak link blog saya pada blog awak dan saya link blog awak pada blog saya.