Wednesday 10 November 2010

Blog Kampung - DK

 (klik foto untuk besarkan)

Hari ini saya menerima komen daripada seorang pembaca, menggunakan nama pena DK Desaku (Durian Kassim).

Inilah kali pertama (selain adik-beradik), mereka yang tinggal di kampung mengisi ruangan komen blog ini.

Pertamanya, berbanyak terima kasih di atas komen yang saudara/i berikan, selain saya sendiri turut mendapat tahu serba-sedikit perkembangan semasa yang berlaku di kampung.

Keduanya, saya ingin memohon maaf awal-awal lagi, terutama kepada orang-orang kampung yang ada 'ter'baca posting saya berkaitan kampung, jikalau ada menyentuh perihal dan peribadi sesiapa.

Rasanya, apa yang saya tulis dan kongsikan berkaitan kampung adalah berdasarkan info yang saya dapat dan pemerhatian peribadi. Harap tidak mengguris hati sesiapa. 

Tetapi jika ada sila bagitau saya. Saya tengok balik mana-mana fakta jika ada yang perlu diperbetulkan.

Kepada moderator DK Desaku, teruskan menambah info dan pengisian di blog itu, harapnya banyak perkara yang bermanfaat dapat dikongsikan bersama.

Wassalam,

Dr. Sepet
10/11/10

No comments: