Friday 9 April 2010

No. 6

Bagi mereka yang 'mengenali' saya, tentunya mengetahui akan minat (mungkin juga kegilaan) saya terhadap jam tangan. Hahaha...

Berbekalkan wang dari saku sendiri (bukan duit rakyat) sekitar RM90.00, saya telah menambah satu lagi (item) ke dalam barisan koleksi dan seleksi jam tangan yang ada.

Rasanya yang ini dah masuk nombor 6. Baru enam.

Jika mengambilkira harga sebelum diskaun, memang senak jugalah nak membayarnya. Tetapi selepas ditolak dengan diskaun dan kos pos, nampak jauh lebih murah dan di dalam lingkungan kemampuan poket saya.

Iyelah, dengan wang RM90.00 manalah nak dapat jam seperti ini. Jam yang saya belikan untuk ayoh itu hari (waktu pulang ke Malaysia), rekabentuknya biasa sahaja pun sudah beratus ringgit.

Inilah kenangan (pencapaian, mungkin). Sekiranya nanti ada orang bertanya: Eh! selain dapat PhD, apa lagi yang kau dapat semasa di sana? - Aku kumpul jam tangan. Banyak-banyak dan murah-murah punye....

Hoho...







Yang dipasang ketika ini adalah cermin cerah. Turut disertakan cermin 'gelap' - untuk ditukar ganti mengikut selera dan kesesuaian si pemakainya.

LOLZ!

No comments: