Tuesday 3 August 2010

Mawaddah main 'blocks'

Assalamualaikum semua, apa khabar? Lama tak dengar cerita saya, kan?

Sekarang saya dah ada kesukaan baru - bermain/susun blocks.

Cak!

Ini ayah yang bina, bukan saya tau...

Emmm...nak tengok kerja tangan saya?

Ni ha, bangunan yang tak siap-siap...

Susun, dan susun lagi...dan lagi...

Mana satu nak padankan nih?

Bahagian bawah nampak macam tak kukuh je nih!

Masukkan satu lagi blok di sini...

Tuuuuuu.......

Cakkkkkk!!!!!

Arghhhh! Raksasa sudah mengamuk (tanpa sebab)

Aurghhhh!! Rasakan penduduk bumi...

Lepas buat sepah, kenalah kutip dan kemaskan blok-blok tu semula

Argghhh! Kemas, jangan tak kemas...

Banyak lagi nak kena kutip nih

Kali ini Ayah tidak membantu saya mengemas mainan yang saya sepahkan kerana sibuk mencuba kasut yang baru diterimanya.

Mujurlah ada jualan murah (potongan 70% daripada harga asal), sempatlah sambar kasut ini. Jika hendak dibeli 'saja-saja' memang kirim salamlah.



Kasutnya agak berat, tetapi masih selesa dipakai.

No comments: