Thursday 22 July 2010

Bacaan tambahan

Assalamualaikum buat semua yang melayari dan membaca bahan penulisan di blog Dr Sepet ini. Buat pengetahuan semua, pada ruangan 'My Blog List' saya telah memasukkan link baru iaitu ke MerdekaReview pada awal minggu yang sudah.

MerdekaReview pada saya merupakan platform yang agak seimbang (jika tidak dianggap berkecuali) di dalam menganalisa, mengupas dan seterusnya melapor apa jua isu mahupun permasalahan yang melibatkan kepentingan rakyat di Malaysia.

Portal yang menggunakan Bahasa Cina sebagai bahasa pengantar, namun bagi yang tidak 'berbahasa Cina' boleh saja melayarinya dengan memilih/klik pilihan ke Bahasa Melayu pada bahagian atas (header) portal berkenaan (contoh: sini).

Saya tidak kata apa yang ditulis di portal ini adalah 100% tepat, kerana setiap anda yang membacanya adalah lebih maklum dan matang untuk menilai kandungannya.

Yang bagusnya, portal ini 'rajin' dikemaskini sama sepertimana akhbar online yang lain seperti beritaharian dan utusanmalaysia.

Kepada yang berminat, bolehlah melayarinya, membaca mana-mana edisi bahasa yang digemari dan moga beroleh manfaat dan pencerahan minda.

Dr Sepet
Oxford - mengharungi minggu 'Summer' dengan hujan dan sejuk.

No comments: