Wednesday 3 February 2010

Dia jual, saya beli

Ingatkan bila masuk tahun baru ni, tiada lagi 'sale'. Jangkaan saya silap lagi.

Kali ini saya terpedaya dengan tawaran menarik di Amazon. Dan petang tadi, pesanan yang saya buat hujung minggu lepas telah selamat diterima.

Seperti biasalah, minat dalam mengumpul jam tangan - kali ini Fat Face pula saya bawa masuk untuk menyertai barisan koleksi sedia ada (Guess, French Connection, Adidas).

Bukan hendak kumpul banyak - cukuplah satu jam untuk satu hari digilir pakaikan. Hoho...

Jeng, jeng, jeng....apa ada dalam kotak ni ye?

Mug/cawan air rupenye? Silap order ke aku ni?

Oohhh....jam-nye dalam cawan kopi rupenye...

Kita tengok dekat sikit


Tak dapat zoom, jadi 'blur'...

Jam ni cepat mesra dengan pergelangan tangan saya...hoho

Di sebalik minat untuk terus mengumpul jam tangan, saya sentiasa memastikan yang saya tidak menggunakan sesen pun wang rakyat. Semuanya dari saku sendiri.

No comments: