Wednesday 4 February 2009

SNOW@Oxford_01/02/09





Seronok juga tengok bebudak main salji. Tapi musim salji kali ni tak begitu mengujakan saya dek kerana komitment terhadap proses kelahiran anak kami. Lagipun saya baru saja recover dari serangan demam selesema yang paling teruk pernah saya alami (hampir 3 minggu, buat malu budak kecik je).

Foto ini saya ambil hanya dari dalam rumah saya (kami baru pindah rumah, mencari kediaman lebih selesa, selari dengan pertambahan ahli baru dalam keluarga, dan hampir dengan school kami).

Lain-lain panorama musim salji@Oxford saya pakukan ke dalam rakaman video yang tidak tahu cara untuk di post kan di blog ini.

Apapun, disebalik kecantikan salju/salji, UK terpaksa membayar harga mahal di mana beberapa sektor terutama pengangkutan (awam, train dan udara) menghadapi kerugian akibat salji tebal ini.

Selamat bermain salji, aci-aci jumpa lagi...

No comments: